LønAdministration

Hvad kan vi hjælpe med?

Hos Viborg Løn & HR tilbyder vores lønkonsulenter en lang række af lønadministrative opgaver. Disse opgave er typisk:

  • Oprette/overflytte virksomhed til lønsystem
  • Oprette/fratræde medarbejdere
  • Indtastning af lønindberetninger
  • Regulering af forkert/mangelfuld løn
  • Automatisk indberetning og afregning til offentlige myndigheder som Skat, Atp m.fl.

Standard abonnement

Som LønAdministrationskunde med vores standard abonnement har du altid en kompetent sparringspartner ved hånden. Med dette abonnement overlader du altså dele af din lønadministration til os, mens du selv varetager andre dele. 

  • Vi opretter virksomhed og medarbejdere i DataLøn.
  • Vi indtaster og udbetaler lønnen– du skal blot fortælle os, hvad lønnen er, enten via telefon eller mail. 
  • Vi indberetter til SKAT, ATP, feriefonde, barselsfonde og pension mm.
  • Vi sender lønsedler direkte til dine medarbejderes e-Boks eller via Mit.dk 
  • Vi holder styr på dine ansattes afholdte feriedage og feriefridage.

* Priserne er vejledende, og gælder kun for standard LønAdminstrations abonnement.  

Ønsker du ydelser udover standard abonnementet, henviser vi vores prisliste for service- og konsulentydelser. 

Service- og konsulentydelser

Ønsker du, at vi varetager hele din lønadministration, samt de ekstra opgaver der kunne opstå, kan du tilkøbe en række ydelser for et ekstra gebyr. 

Ønsker du hjælp til noget som ikke er listet her på siden, kontakt os på da@viborgloen.dk, så finder vi en løsning. 

Viborg Løn & HR har mere end 20 års erfaring med lønadministration. Ring eller skriv til os for at få et uforpligtende tilbud 

Kontakt os

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret på det seneste nye indenfor løn og HR.